מחירון עבודות טיח

תוכן עניינים

מחפשים מחירון עבודות טיח? מעוניינים לשפץ ולעצב את הבית באמצעות שליכט צבעוני דקורטיבי? אם אתם מחפשים קבלן טיח מומלץ הגעתם למקום הנכון! חברת המשפצים מתמחה בכל עבודות השיפוצים, כולל טיח חיצוני או פנימי ושליכט דקורטיבי בשלל גוונים לבחירה.

חשוב לדעת כי יש מגוון עבודות בתחום הטיח, למשל טיח חיצוני המיועד כשכבת הגנה ואיטום לקירות החיצוניים של המבנה, טיח לקירות פנים בבתים חדשים או בשיפוץ מקיף של הנכס, טיח גבס להחלקת קירות ישנים בנכס, טיח אקרילי באיכות גבוהה להגנה מושלמת על תשתיות המבנה בפני פגעי מזג האוויר, טיח תרמי המיועד ליישום על קירות בחדרים רטובים, טיח מינרלי ועוד.

עבודות טיח פנים וחוץ - שלבי העבודה

קבלן מומלץ לעבודות טיח יבקר בנכס כדי לבחון היטב את מצב התשתיות הקיימות, אלא אם דורשים ממנו טיח למבנה חדש. הקבלן בודק האם המשטחים עליהם מעוניינים ליישם טיח או שליכט דקורטיבי חלקים וישרים. 

במידה והקירות אינם ישרים וחלקים צוות הטייחים של הקבלן חייב ליישם שפכטל אמריקאי כדי להחליק את הקיר ולהכין אותו לקראת יישום שכבות הטיח.

בשלב הבא צוות הטייחים מרטיב את המשטח ומכין אותו לשלב ההרבצה, אך כדי להבטיח עבודה איכותית חשוב לוודא כי קבלן הטיח מבצע אשפרה, כלומר הרטבת שכבת הטיח במשך 4 ימים, בדרך כלל מרטיבים את הטיח פעמיים ביום. שלב האשפרה הכרחי כדי למנוע היווצרות סדקים ולוודא כי אין בליטות היוצאות מהמשטח.

בשלב האחרון ובסיום שלב שכבת ההרבצה מיישמים שכבת טיח נוספת ומיישרים אותה. את הטיח מיישמים באופן ידני או באמצעות מכונה ייעודית, במידת הצורך ניתן ליישם טיח תרמי לבידוד מבנים איכותי (חום וקור), הטיח משפר גם בעיות אקוסטיקה במבנה.

שליכט צבעוני

אם ראיתם בית צבוע בגוון מקורי ומעניין וברצונכם לגור בבית עם קירות צבעוניים ומרשימים ביופיים, קבלן הטיח יכול להציע לכם עבודות של שליכט צבעוני. את השליכט הצבעוני ניתן ליישם על קירות פנים או חוץ, למעשה זו שכבה של שליכט אקרילי לחיפוי קירות בגוון לבחירת הלקוח.

במקום לצבוע את הקיר בגוונים רגילים, אפשר לשדרג את עיצוב הנכס באמצעות שליכט חיצוני בגוון מקורי וייחודי, לחלופין אפשר לבחור קיר דומיננטי בתוך הבית, הדירה או המשרד, ליישם על הקיר הפנימי שליכט אקרילי בגוון דומיננטי וליהנות מעיצוב יוקרתי ומרהיב ביופיו.

מוכנים לבית החדש שלכם?

למידע נוסף ולהזמנת עבודות שיפוצים – התקשרו עכשיו או צרו עמנו קשר באמצעות האתר!

איך לבחור קבלן מקצועי לעבודות טיח?

ככל שלקבלן הטיח יש יותר ותק בענף, כך ניתן לסמוך עליו. עם זאת, מומלץ לבקש המלצות על קבלני טיח משכנים, מקורבי משפחה ששיפצו לאחרונה את ביתם, מקולגות בעבודה וכדומה. 

כמו כן, בעידן האינטרנט המהיר כדאי לקרוא חוות דעת והמלצות על קבלני טיח, לגלוש לאתר של חברת השיפוצים כדי להתרשם מעבודות קודמות שלה בתחום הטיח והשליכט הצבעוני, ואין לוותר על שיחה עם 2 עד 3 לקוחות ממליצים מהרשימה שהקבלן מציע לכם.

לאחר סינון ראשוני ובחירת קבלן לעבודות טיח, לתיקון רטיבות בתקרה, וליישום שליכט דקורטיבי פנים וחוץ, חשוב לחתום על חוזה עבודה מסודר הכולל פירוט העבודה, חומרי גלם, לוחות זמנים, אחריות ומחיר.

מחירון מומלץ לעבודות טיח או שליכט צבעוני

שלב הכנה הכרחי לקראת יישום שכבה חדשה של טיח איכותי, שלב זה נדרש בהתאם למצב הקירות והטיח. עלות הקילוף 80-100 ₪ למ”ר (עד 10 מ”ר), 50-70 ₪ לקילוף קירות עד 50 מ”ר, ופחות מ-50 ₪ למ”ר לקילוף טיח ממשטח גדול מ-50 מ”ר.

העבודה כוללת הכנת המשטח ויישום 2-3 שכבות של טיח איכותי ובעל תו תקן ישראלי, עלות העבודה 80-120 ₪ למ”ר, המחיר משתנה בהתאם לגודל הנכס ושטח הקירות.

העבודה כוללת הכנת המשטח לקראת יישום שכבות טיח, לפחות 2-3 שכבות של טיח איכותי המיועד לקירות חוץ, את הטיח מיישמים באמצעות מכשור ידני או מכונה, צוות הקבלן מיישם את הטיח באמצעות סנפלינג או פיגומים. עלות ממוצעת לטיח חיצוני 80-120 ש”ח למ”ר, המחיר משתנה בהתאם למורכבות העבודה, מצב התשתיות ושטח הקירות.

50-100 ש”ח למ”ר, המחיר כולל את חומרי הגלם.

כ-100 ש”ח למ”ר, בהתאם למורכבות העבודה, מצב התשתיות ושטח הקירות.

כ-100 ₪ למ”ר כולל חומרים.

עבודות טיח חשוב להזמין רק מחברת המשפצים – בגלל הניסיון, המקצועיות, איכות העבודה והמחיר ההוגן והתחרותי. למידע נוסף, לבדיקת מצב הטיח, לייעוץ ולהזמנת עבודות טיח ושליכט צבעוני – התקשרו עכשיו ואנו נדאג לכל השאר!

עבודות שיפוצים נוספות שלנו
שתפו את העמוד:
ייעוץ בוואטסאפ