מחירון צביעה וסיוד

תוכן עניינים

מתכננים לשפץ את הבית באמצעות עבודות צבע? מעוניינים לדעת כמה עולה לצבוע את הדירה שלכם? האם ידעתם כי צבעי מקצועי מציע מגוון עבודות וטכניקות צביעה כמו שליכט דקורטיבי, צביעה אמנותית, צביעת דלתות, משקופים, קירות חיצוניים וכדומה?

ובכן, אם אתם מחפשים צבעי מקצועי ואמין הגעתם למקום הנכון – חברת המשפצים מתמחה בשיפוצים קלים ובצביעת דירות, בתים, משרדים ומבנים מסחריים.

לפני שאנו צוללים למחירון עבודות בעולם הצבע והסיוד, חשוב לציין כי עלות העבודה משתנה בהתאם לגורמים שונים ומגוונים כמו ניסיון מקצועי, טכניקת הצביעה, שטח קירות וגודל הדירה, מצב הקירות, סוג ואיכות הצבע ודרישות מיוחדות. לפני הצביעה עצמה יש לפנות את הרהיטים והחפצים מהנכס, לחלופין אפשר להניח את הרהיטים במרכז החדר ולכסות אותם ביריעת ניילון או בד.

צבעי מקצועי מתחיל את העבודה בהכנת הקירות, במקרים מסוימים כדאי להחליק את הקיר כדי ליהנות מתוצאה מרשימה, מקיר חלק ומרהיב ביופיו ומעבודה איכותית יותר. אם הקיר ישן ויש עליו שכבות צבע רבות, חלקן מתקלפות, כדאי להסיר את הצבע הישן, אך אז העבודה ארוכה ומורכבת יותר, לכן עלות הצביעה גבוהה מהמחיר הממוצע.

איך לבחור צבעים וטכניקות של עבודות שפכטל וסיוד?

אחת לכמה שנים נהוג לשפץ את הבית או הדירה, לא חייבים להשקיע בשיפוץ כל הנכס מאחר ואפשר עם מעט צבע ושפכטל לשדרג משמעותית את עיצוב הפנים ולחדש את מראה הקירות, הדלתות והמשקופים. 

סיוד דירה על ידי קבלן שיפוצים מקצועי מבטיח צביעה איכותית ברמה גבוהה, גימור יוקרתי ואווירה נעימה בבית. עם זאת, עוד לפני בחירת הצבעי חשוב לבחור צבעים וטקסטורות בהתאמה לעיצוב הרצוי.

לכל אדם יש חלומות עיצוביים שונים, יחד עם הצבעי ניתן להגשים את החלום ותוך זמן קצר ליהנות משינוי משמעותי בנכס וממראה אלגנטי וייחודי. לכן, כדאי להיעזר במניפת הצבעים על מנת להחליט על הגוונים המתאימים ביותר לעיצוב הקיים או הרצוי, ובהתאמה לרהיטים, לפריטי הנוי, לתאורה ולמוצרי הטקסטיל.

בחירת צבעים אינה דבר של מה בכך, לכן כדאי לפנות למעצב פנים מוכשר ויצירתי, אך כדי לחסוך עלויות ניתן להיעזר בקבלן עבודות צבע המתמחה במגוון טכניקות צביעה, לרבות שליכט, טיח צבעוני, צביעה באפקט סוויד, מטאל, רטרו, וינטאג’ וכיוצא בזה.

איך לבחור קבלן עבודות צבע?

כדי לעצב מחדש את הבית מומלץ לבחור צבעי מקצועי, אמין ויסודי. בחירה נכונה של צבעי מבטיחה עבודה איכותית ונקייה, גימור גבוה ועבודה עם אחריות. אין להקל ראש בבחירת הצבעי, לכן כדאי לבקש המלצות מהסביבה הקרובה, למשל מחברים, משכנים ששיפצו לאחרונה את הבית, מקרובי משפחה ומקולגות בעבודה.

כמו כן, כדאי להסתמך על חוכמת ההמונים, כיום בעידן האינטרנט קל לקרוא מידע על קבלני צבע, אפשר לעיין בחוות דעת על צבעים שונים, להשוות מחירים בקליק ולהתרשם מגלריית התמונות באתר של הצבעי, כדי לשאוב רעיונות ועל מנת לקבל החלטה נכונה לבחירת חברת השיפוצים.

חשוב להדגיש כי צבעי מקצועי ומנוסה מסייע ללקוחותיו לבחור גוונים, טכניקות צבע, חומרי גלם וכדומה. כמו כן, הוא מייעץ ללקוח לגבי צביעת קירות חיצוניים וקירות פנים, פתרונות לצביעת תקרה וקירות והוא מסייע בבחירת הגוונים כדי ליצור הרמוניה ואווירה נעימה בנכס, וליהנות מתוצאה מרשימה וממראה יוקרתי.

בענף השיפוצים יש שחקנים רבים, חלקם מקצועיים, וחלקם חאפרים מהם כדאי להיזהר. לכן, מומלץ לא ללכת שבי אחרי הצעת מחיר זולה מדי, וכדאי לתאם פגישה עם הקבלן בנכס כדי לקבל הצעה מדויקת לאחר אבחון מצב הקירות והתשתיות.

הפגישה ללא עלות וללא התחייבות, כך ניתן לבחון את מקצועיות קבלן הצבע, להתרשם מהפתרונות שהוא מציע ולזכות בייעוץ חשוב כדי לבחור בטכניקת הצביעה ובגוונים.

מוכנים לבית החדש שלכם?

למידע נוסף ולהזמנת עבודות שיפוצים – התקשרו עכשיו או צרו עמנו קשר באמצעות האתר!

מה כוללת העבודה של סיוד דירה?

צביעת בית או דירה על ידי צבעי לדירה מקצועי ומנוסה היא הרבה יותר מאשר רק מריחת שתיים או שלוש שכבות של צבע על הקיר.

ראוי לציין כי סיוד דירה אינו כולל צביעה של התקרה, המשקופים והדלתות, לכן יש לסכם זאת מראש עם הצבעי, ומומלץ לחתום על חוזה עבודה מסודר הכולל פירוט העבודה, סוג חומרים, לוח זמנים, אחריות ומחיר. כמו כן, אם מתכננים שיפוץ מקיף כדאי לבצע גם צביעת קירות חיצוניים כדי לשדרג את חזית המבנה וליהנות ממראה חדש וייחודי.

מחירון מומלץ של צביעת דירה

כדי להעריך כמה עולה לצבוע את הדירה כדאי לכם לעיין במחירון המומלץ לעבודות צבע. המחירון מבוסס על עבודה הכוללת תיקונים קלים בקירות, צביעה בשתי שכבות, ניקיון אחרי הצביעה, אם רוצים לצבוע גם את התקרה יש תוספת מחיר כ-200 עד 400 ₪, בהתאם לגודל הבית, מצב התשתיות ומורכבות העבודה.

סוג השיפוץ
תיאור העבודה
ללא תקרה
כולל תקרה
צביעת דירה קטנה (חדר אחד)
2 שכבות, חומרים ותיקונים קלים
400 ₪ – 1,000 ₪
600 ₪ – 1,200 ₪
דירה 2 חדרים
2 שכבות, חומרים ותיקונים קלים
800 ₪ – 2,000 ₪
1,200 ₪ – 2,400 ₪
דירה 3 חדרים
2 שכבות, חומרים ותיקונים קלים
1,200 ₪ – 2,500 ₪
1,600 ₪ – 4,000 ₪
דירה 4 חדרים
2 שכבות, חומרים ותיקונים קלים
2,000 ₪ – 4,000 ₪
2,400 ₪ – 4,600 ₪
בית פרטי/5 חדרים
2 שכבות, חומרים ותיקונים קלים
החל מ-3,000 ₪
החל מ-3,000 ₪

ראוי לציין כי ברוב המקרים עלות צביעת הנכס באמצעות צבעי אקריל גבוהה יותר לעומת סיוד, צביעה בצבעי שמן או צביעה בצבע פלסטי.

כדאי לדעת כי סיוד דירה לרוב זול יותר בגלל עלות הצבעים, אך כיום רבים מעדיפים לצבוע את הנכס באמצעות צבעים אקריליים ובטכניקות צביעה מתקדמות ועדכניות. בתוספת מחיר סמלית יחסית ניתן ליהנות מעבודות צבע איכותיות ומרשימות יותר, למשל צביעה דקורטיבית עם טקסטורות מעניינות ואפקטים מרהיבים ומקוריים.

צבעי מקצועי ימליץ לרוב על בחירת קיר מרכזי ודומיננטי בסלון או בחדר השינה, כדי לצבוע אותו בשיטה מתקדמת וליהנות מעיצוב מקורי. כך ניתן לחסוך בעלויות השיפוץ והעיצוב, ואת שאר הקירות צובעים בגוון אחיד ובצבע איכותי. רוב הישראלים בוחרים כיום בצבעים אקריליים או בצבעי פוליסיד (סיד סינתטי) המבוססים על מים.

חברת המשפצים מתמחה במגוון עבודות צבע ושיפוצים קלים, השירות ניתן ללקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים, בפריסה ארצית רחבה. תחת קורת גג אחת אפשר להזמין שיפוץ מקיף או חלקי לבית, לדירה או לעסק, וליהנות מפתרונות מתקדמים ומותאמים אישית, ומעבודות צבע ברמה אחת מעל כולם. 

למידע נוסף, להצעת מחיר ולהזמנת שירות צביעת דירה התקשרו עכשיו ואנו נדאג לכל השאר!

עבודות שיפוצים נוספות שלנו
שתפו את העמוד:
ייעוץ בוואטסאפ